Tisdag!

Lite kort om de senaste dagarna. Kimba e så mysig nu i sin nybadade päls! Hennes päls har en sån perfekt längd nu, lagom kort, mjukmjuk o man kan verkligen gosa i den nu! Så idag var det Cocos tur att bli fin i sin fluffpäls! För kammade vi henne o tog bort alla tovor o sen blev det badet o eftersom hennes päls e så lång så fick vi föna den efter! Nu e den också så mjuk o hon har fått utegångsförbud i några timmar, haha!

Men i går så var det dags för första träningstillfället med Viktoria o Andreas. Det var intressant o givande. Vi började med en bana som var längre o svårare än vad vi nånsin tränat innan. Svåra svängar o kluriga kombinationer. Men jag tyckte att vi tog oss igenom den bättre än vad jag trott. Sen delades vi upp i 2 grupper, stora för sig o mellan o små för sig. Sen delade de banan i 2 delar så tränade vi en del av den långa banan fast bara halva, haha - kompicerat men ni fattar! o sen bytte vi bana. Det vi då tränade på var framåtsändande, snäva svängar o säkert nåt annat som jag inte kommer i håg just nu.
O vilken taggad hund jag har! Harregud vad Kimba älskar det. Det går inte o ha henne ute när de andra tränar för då skriker hon! Kul att hon gillar det!

I dag har jag varit på anställningsintervju o jag håller alla mina tummar jag har att det går bra! Hade varit så himla skoj!
Nu ska jag o mamma snart på föreläsning m Jan Gyllensten. Han har ibland såna kvällsföreläsningar som handlar om olika saker. I dag har jag för mig att där handlar om hundens beteende o mentalitet.
Men först ska jag ut o spela lite Wii. Har faktiskt varit o köpt ett sådant så nu kan jag spela Mario hur länge/ofta o mkt jag vill utan att nån (läs: Natta) kallar mig beroende, haha.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas ni får en givande kväll!!

Ha så kul med ditt spel! Ha ha..

2010-11-23 @ 16:42:43
Postat av: Nathalie

Hahahaha du ÄR ju beroende ;) hahaha. Visste att du inte kunde hålla dig spec. länge innan du va tvungen o köpa dig ett wii ;) spelkväll hos Pamela - tjohoo!

2010-11-23 @ 17:52:00
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0