Söndag o första advent =)

I dag gick jag upp 6.00 - nä man e inte riktigt klok o på en helg! Det e faktiskt min helt lediga helg på evigheter. Faktiskt ganska skönt.
Men iaf. I dag gick bilen till svedala för jag skulle följa m Karl som skulle tävla i svalöv. Min tävling i skanör/falsterbo blev inställd o där var itne mkt snö alls i svalöv. Efter alla strykningar så var de bara 6 tävlande kvar o platsliggningen var kaos. Började m att en hund reste sig direkt när förarna hade lämnat - går fram till en annan hund som inte e sen på att upp o hoppa. Då blir grannen till den första hunden också leksugen o lägger sig o varpå den 4 hunden som låg bredvid hund 2 upp också. DÅ när alla hundarna är uppe o det har gått ca 20 sekunder bryter domaren!!! Hade man inte brytit direkt när hund 1 var på väg o sniffade på hund 2? Ajja, Bengt o hans granne schäfern låg snällt kvar (o åt snö =P)
När sen Karl var inne så gick det bra fast på linförigheten så var Bengt Jättesugen på snö! Fast de andra moment gick bra. Lite små missar här o där men så blir det alltid. O sen fick han nerdraget betyg på ett Mkt långsamt ner på läggande, men hallå, man kan inte jämföra en BS m en BC ;S O det roligaste eller tramsigaste var ändå när han fick "olydnad" på helheten o poäng 9. Stackare! Mycket taskigt skrivet men så e ju inte fallet.




O här kommer hans film! =)



"Karl o Bengt i Svalöv!"

Nu hela eftermiddagen har vi spelat Mario till Wii. Alltså det spelet e så himla skoj. Fast nu har jag klarat det 3 ggr så nu får jag snart köpa ett nytt spel xD
Nu e jag jättetrött o ska faktiskt lägga mig o läsa o sen sova. Jobbedag i morgon! O Ja, det e första advent i dag o snart e det jul. Så mysigt :)


Kommentarer
Postat av: annsofi

Hihi, vad söt Bengt är när han går och käkar snö :-) Påminner mig om en gång när jag tävlade med min förra setter, Matilda. Det var sommar och knotten surrade runt huvudena på oss. Fick ju som följd att hon gick och snappade i luften hela tiden. Men fot gick hon! Taskig kommentar det där sista iallafall. Hoppas att det går bättre nästa gång!

2010-12-01 @ 19:57:17
URL: http://setterfnatt.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0