Dagens avslutning på bruks =)

I dag hade jag o Katarina avslutning för våra kurser + Annsofi´s nybörjar agility på klubben. Vi hade 4 olika stationer. På första stationen hade vi en rullator o en rullstol, där hunden antingen skulle åka i rullstolen eller gå bredvid rullatorn - upp o vända vid en kon på en boll på o tillbaka. Det var skoj o se, lite besviken att vi inte fick se Bengt i rullstolen =P
Andra stationen var den roligaste tyckte jag. Det var hela havet stormar. De gick i en ring o så var jag DJ haha o skötte musiken. Dagen till ära lite Flogging Molly. När musiken tystnade så skulle de sätta hundarna. Den hund som satte sig sist åkte ut. Där var det väldigt spännande för vissa hundar e så snabba men där vann Susanne m Luna o Annsofi kom 2a!
Sen den tredje stationen skulle det plockas frolicar m papperslappar i. På lapparna stod där nummer o de skulle sedan räknas för o se vem som fick högst poäng.
Sista stationen var en agility/rally-stafett med lite agilityhinder o några rally skyltar.



"Annsofi o Bianca!"



"Karl o Bengt!"



"Susanne o Luna!"


Kommentarer
Postat av: Karl

Det hade ni planerat bra! =)

Enda sättet att få Bengt i rullstolen hade nog varit om han fått sitta i mitt knä.

Förresten- kaninen kom ut, men den var inte så komplett att det var lönt att skölja av den och återanvända den, tyvärr.

2010-11-15 @ 01:46:49
Postat av: Hi hi så roligt!!!!

2010-11-15 @ 07:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0