Uppdatering i bilder!



"Kimba på promenad!"



"Vi var förra veckan o kollade på Alice i underlandet. Den var helt okej, inte så bra som jag hade hoppats på men ändå bra!"



"Sam som klappar mätta magen!"



"Spårade m hundarna för nån dag sen. Cocos e ju så otrolig! Shit vilken näsa den hunden har. Kimba var så dålig så hon fick jag inget foto på HAHA. Nää så illa var det inte, hon blev bara lite lost i vinkeln!"



"Mamma o jag var i skogen m Kimba för nån dag sen...!"



"O Cocos var givetvis också m!"



"Var i går ute o fiskade o Marcus, en barndomskompis följde också med. Det var trevligt!"



"Tommy närmast, morfars kompis. Han hjälpte mig titt som tätt när jag fick trassel på linan. Bredvid sitter Bosse, morfars bror!"



"Jag körde mitt eget sätt, fick ingen fisk så jag satte på 2 drag för o få dubbel så stor chans, men det gick inte bra =P!"



"Jag på havet, det blåste o var lite halvkyligt!"



"Milan... haha!"



"Öresundsbron!"


Kommentarer
Postat av: Anna o Pelle

Så snygga ni är med 3D-glasögon på... =P

Fick du NÅGON fisk då????

2010-03-16 @ 18:01:07
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: jenny

Vilken jättesöt bild på dig med päsamössan!! Det var länge sen vi sågs! Kram

2010-03-17 @ 09:36:31
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Gubbar är ett släkte för sig! haha.



Tjusiga 3D glasögon! vart får man fatt på röda? Royal i Malmö har svarta ala ZZ top solglasögon-stil.

2010-03-17 @ 16:42:53
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0