Sommar o sol....! =)

Inte riktigt men nästan! Shit så härligt väder det är idag! Jag har jobbat hela förmiddagen o nu kom vi precis hem från Entre eller ja för en stund sen. Så tog jag på mig o gick ut på buserunda med Kimba.

Ja jäklar vad vi hade skoj! ÄLskade lilla hund. Nu när det inte finns några fina äpplen att leka med så fick vi hitta på en annan lek. Ska filma henne i morgon in action i vår nya lek! Så skoj det var för både matte o hund (tror jag!).
I dag när jag jobbade så luktade det hästar, konstigt kanske men jag älskar den doften och blev både lycklig o ledsen! Saknar mina hästar men skönt att inte ha de =) Men doften gjorde mig på glatt humör iaf =)

Längtar nu tills i morgon då jag ska få filma Kimba i våran lek! Hon är så fin o bara min, haha! Nu måste jag skynda mig.. Ska ner till lyktorna nu på musikquiz! hej hopp =)

Kommentarer
Postat av: mamma

De gick inte så bra på musikquisen, men va tusan gör de vi hade jätte kul. Tack för en trevlig kväll. kram

2010-03-03 @ 22:43:32
Postat av: Anonym

Jag har inte sagt någe för det bestämdes så hastigt. Men klart vi kan ses :) hör av dej

Kramar

2010-03-03 @ 22:46:17
Postat av: emma

Hej!



Jag vill bara tipsa om en tävling jag la upp idag.

nödvändugt till hundar.

tuggben och bajspåsar som vinst.

va gärna med_!

http://enlitentax.blogg.se/2010/march/tavling-for-er-fyrbenta-van.html

2010-03-04 @ 17:11:17
Postat av: Emma Jönsson

Kul att ni verkar ha fått lite vår där hemma, äntligen!

2010-03-05 @ 10:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0