Malmö utställning!

Har precis kommit hem från Malmö för jag, mamma o moster åkte dit för att shoppa o kolla på fina hundar! Vi kom in där o gick runt bland ringarna o kollade på hundar o pratade m folk man kände igen o när vi kom bland schapparna så såg jag Dig. O tyvärr såg du mig med o då sjönk du så lågt o sa Hej till mig, vilket gjorde mig förvånad. Så stod vi o pratade lite o jag kände mig så kylig o irriterad. O efter det så var jag röd i huvet ett tag efter utav irritation!! Det e min uppfödares dotter jag pratar om.
Blev för det första så förvånad o se henne där o att hon ens börja prata m mig ;S jag fattar inte. Ajja, Kimba e trevlig o Bastian också o det e väl det enda gott som kommit från de.

Annars så blev det lite shoppande (svårt o undvika). Jag köpte godis, några nya kammar o sånt att prova + en ny matskål o vattenskål i proslin. Har haft plast nu ett tag men inbillar mig att det inte e så hälsobra eftersom de blir slitna o det blir skåror i de o även man diskar de så tror jag att där sitter bakterier ändå o då var porslin det enda andra alternativet så det fick det bli! Så i kväll får jag se fall de duger att äta av =P

Såg även en del elithundar, bla Linda m Foppa o Lidas. Alltså shit vad de e duktiga! Man blir så inspirerad o tävlingssugen. Så nu ska jag ta min nakenfluff o gå ut o träna lite under vår promenix. Ska ta min kamera m så bilder kommer!
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej!!!

Bara att skita i när folk beter sig skumt!! det är deras problem att dom är kostiga! Det handlar inte om dig, du är bra!!

Jag har rätt så mkt inbokat denna veckan och sen åker vi på semester till helgen. Men om du hade haft tid och lust att hänga med på vallträning för Bobby från skottland på tisdag (börjar kl 17.00) och ta lite foto så hade jag blivit ÖVERGLAD. För i så fall kunde vi tagit en promenad efter det (kanske kört ner på stranden i trelle med hundarna?)



Kram kram

2010-03-21 @ 14:20:41
URL: http://www.mollanochmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0