SnöSNösnööööö!

Jag var iaf glad idag när jag vaknade och tittade ut och såg detta underbara snöfall! Jag sov tills jag vaknade, eller iaf gick upp i dag. Kimba fick mat, kom o rev på min dörr o jag släppte in henne o hon hoppade upp i sängen, var väl runt 7.45 o sen låg hon i sängen o mös m mig tills jag gick upp 9.30. O i dag e min förkylning värre än i går ;( När ska den försvinna???
I går var jag, mamma o pappa iaf o dansade o det var skoj. O när det var slut så var det fri dans i en timme men vi stannade inte så länge, men då såg jag lärarna dansa runt o scheisse vad de var duktiga! Så ska jag m kunna dansa e mitt mål! haha!
Det var en liten parantes! Åter till i dag. Jo när jag vaknade o gick ut ur rummet så möttes jag av en syn som gjorde mig glad! O I detta vädret då jag aldrig vill vara inne så tog jag kameran o hundarna o gick ut! :)
Men först kommer 2 bilder från när de busade inomhus för någon dag sen (inte för att kimba ser ut att leka så mycket)



"Nu räcker det tycker Kimba....!"



"Men då attackerar Cocos från sidan istället!"



"Ouppfostrad hund, står o räcker tunga åt Kimba!"



"Cocos <3!"



"Någon som vet vart man kan hitta lagom-knappen på en hund hihi <3!"



"Här är det allt eller inget som gäller!"



"Cocos som medvetet gick in i rutan! Kanske ska strunta i Lk 1 o ta 2an direkt?!"



"Satte Cocos för ett hopp men så ville Kimba också vara med!"



"Försökte få kimba till att hoppa men det gick inte så bra så lät jag henne stå kvar och skulle hoppa med Cocos men som var måttligt road eftersom hon har faktiskt snö i sina tassar xD!"



"O då på mitt kommando kunde Kimba hoppa o Cocos blev helt förvånad, haha!"



"Skulle ge mina pippiar mat så stannade jag till i hönshuset!"



"O Kimba ville gärna in och leka eller jag de. Eller ska jag vara en sån optimist och skriva att hon ville valla de?? xD Att det faktiskt är lite instinkter..!"



"Cocos som vill leka o busa hela tiden. Mer levnadsglad hund får man leta efter <3!"


Kommentarer
Postat av: Lord

Kul att ngn trivs av det här vädret ;) Jag hade gärna haft sommar!

Din förkylning blir säkert bättre snart, du får ta det lugnt helt enkelt :)

Jättefina bilder :D

2010-01-27 @ 12:32:50
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag älskar också detta vädret är de vinter och kallt kan de lika gärna vara massor av snö. Så snön är välkommen. Vilka fina bilder. kram

2010-01-27 @ 13:49:38
Postat av: Anna o Pelle

Hahaha, Coccos är ett lekmonster!!! Jag gillar också snön, men jag gillar alla våra 4 årstider, bara de är det ordentligt och inget "hattande". Är det vinter så ska de va vinter!

Hum, lk2...? Värt att testa?

2010-01-27 @ 13:59:13
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0