Norrköpingstripp!

Som sagt, tåget anlände 2½ timme för sent och vi blev 25 minuter försenade till Mervis föreläsning. Men den var bra och intressant som vanligt. Mötte även några som gick Foundation course m mig i höstas som jag pratade m. Det var trevligt. Efter det åt jag o mamma mat på en fin resturang o det var gott =) När vi sen kom till centralen igen så var tåget hem 20 minuter försenat. O nu sitter vi här...



"Vi fick en massa långa stopp på vägen. Tur naturen var fin iaf!"



"Satt m min risi frutti o datorn, så jagvar nöjd!"



"Carl Johan, stället där vi åt!"



"Ryggbiff m klyftpotatis o portersås. MUMS!"



"Hallon o choklad cheesecake. den var god men jag blev såå mätt efteråt...!"



"Har aldrig sett vad jag kommer ihåg iaf att det hänger istappar från trädet xD!"

Nu e vi i nässjö o har ca 1.20 h kvar.. Längtar hem till min säng. E trött o mätt!


Kommentarer
Postat av: Lord

Kul att det blev så bra trots förseningar o hinder :) Istappar på träd e inte ovanligt ;) Vi har det ofta här uppe! ^^

2010-01-30 @ 23:24:03
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack Pamela för en trevlig dag, jag är glad att vi till slut bestämde oss för att åka. Jag tror att vi behövde lyssna lite på Mervi, känner att vi börjat tulla på reglerna. Nu verkar allt så självklart igen. Metoden verkar bara bättre och bättre ju fler gånger man hör henne berätta. Kram o Tack

2010-01-31 @ 10:59:51
Postat av: Nathalie

oj hänger tapparna på sidan? snyggt =)

2010-02-02 @ 15:31:53
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0