Förmiddagspromenad!

Har för en stund sen kommit en från en morgonpromenad! Jag o mamma tog hundarna o skulle gå månstorpsrundan men vände o gick på grusvägen tillbaka igen för att jag hade tappat min vante! Lite bilder blev det =P Det var så mysigt i detta underbara väder.



"Mysväder!"



"Cocos i full fart o en massa spring i benen!"



"Min hade också spring i benen men hon fick vara med på en stillbild!"

BILDER SEN IGÅR!

I går så tog jag Kimba på en 10 min morgonpromenad o när jag kom tillbaka var jag mer anfådd än en gammal tant! Så jobbigt det var. Då tog jag beslutet att Kimba skulle stanna hemma när jag skulle på Jan Gyllenstens föreläsning. Men jag orkade inte ens stanna så länge på den tyvärr :( Nu i efterhand ångrar jag som tusan att jag åkte hem för jag hade också velat se det praktiska där ute, men jag hoppas det kommer fler tillfällen m honom. Gillar han skarp. Han är sund i sitt tänk.



"Himlen var så fiiin!"



"O det e min Fluff också <3!"


Kommentarer
Postat av: mamma

Det var jätte kul att gå en lång runda med Cocos, första gången sen Mervi var här som jag och Cocos gick på det hållet ner mot byn. Cocos hade nock av att kolla alla dofter. Lite störning var där på rundan (några folk och några bilar) och det gick faktiskt mycket bra. Jag är super nöjd. tack för en mysig morgon...

2010-01-25 @ 11:53:02
Postat av: Lord

Det kommer säkert fler tillfällen :) Viktigare att du blir frisk. Fina bilder!

2010-01-25 @ 12:27:12
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna o Pelle

Tror inte du hade fått någon behållning eftersom du höll på att tuppa av ju! Det kommer fler chanser! Annars får vi ju höra vad han ska ha för en privattimme! Pelle och jag var helt slut iallafall... Han kör hårt med en =)!

2010-01-25 @ 15:40:38
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0