Spårat med hundarna!

I dag så la jag vars ett spår till hundarna! Absolut för korta men då vet jag dte tills nästa gång.



"Kimba var lide lycklig när vi skulle ut!"



"Var väldigt fokuserad på spåret för en gångs skull!"



"Så stolt jag är över henne. Ska absolut spåra i snö fler gånger!"



"Jag vet vart vi ska, jag vet vart vi ska....!"



"Bättre näsa än Cocos får man leta efter. Helt sjukt vad hon är duktig :)!"



"Så när vi hittat mitt tänkta avslut så sa Cocos -"Jag skiter i bollen, jag fortsätter spåra!!!!"


Kommentarer
Postat av: Anna

Kan inte ni spåra upp Pelles blåa pipeboll? Den ligger på gräsmattan mellan "heden" och den inhägnade fotbollsplanen nere i byn... Vi letade och letade och letade... =(

2010-02-02 @ 15:33:12
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: mamma

Cocos är så duktig på att spåra hennes nos är fantastisk. Tack för att du sysselsatte henne igår.

Hon vill inte gå in hon älskar snön. kram

2010-02-03 @ 09:22:51
Postat av: Lord

Kul att dom gillar det :D Och att det gick bra :)

2010-02-03 @ 12:47:54
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0