Dagens skratt! ENJOY!

Förra året så hade vi en släktträff med kusiner o nästkusiner o resten av folket från mammas sida. Det var väldigt trevligt. Vi hade lekar o hittade på en massa skojiga saker. Men ena skojigheten stod jag o några till av. Vi hade nämligen månaden innan varit på husvagnssemester och där fanns det lite olika morgonaktiviteter som jag o Alexandra o Angelika var med på. Bland annat så deltog vi i afrikansk dans! Vi skrev ner stegen och visade på eftermiddagen för våra föräldrar o syskon. Sen sa vi att vi skulle även visa denna enormt snygga uppvisning på släktträffen.
Så idag när jag städade så kom denna låten på spotify o tankarna flög genast till den varma sommardagen förra året och nu tänkte jag dela med mig utav den! I bland måste man få bjuda på sig själva och det gjorde vi i allra högsta grad här! Folket som är med o dansar är fv. Kusin Alexandra, mitt X Lord, Jag, Fredrik - Alexandras pojkvän och sist o minst kusin Angelika.





Rap Das Armas - Lucana!



"Jag o min knähund <3!"



"Lille Fluff!"


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken otrolig dans verkligen bra i takt och synkroniserade med varann. klapp, klapp, klapp....

Ni har nog övat en hel del. hahahahaha

2010-12-08 @ 13:49:37
Postat av: gisela

Haha jag dör!! Så jävla roligt :) ni var såååå duktiga!

2010-12-08 @ 17:58:28
Postat av: Anonym

p.s du bör lägga den på fb :)

2010-12-08 @ 18:00:34
Postat av: Birgitta

Tjohoo va häftigt! Önskar att jag var där. Ni verkar att ha jätteroligt. Tack Pamela, för att du bjöd upp till dans!!

2010-12-08 @ 20:23:09
Postat av: Ingrid

Så kul! Duktiga ni e!!!

2010-12-08 @ 20:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0