Heldag på Österlen =)

I dag blev jag o Kimba hämtade av Anna, Peter, Alvin o Pelle för att bege oss ner mot Skurup o möta upp Birgitta m sina töser o sen vidare mot nån liten by på österlen där Calle o Katariina väntade m sina chokeladhundar! Vi skulle träna litta rally o ha det trevligt - vilket vi hade!



"Bild tagen ur Kimbas synvinkel!"



"Ett misslyckat försök till gruppfoto!"



"Smilla?? Söt e hon iaf =P!"



"Banvandring!"



"Smilla =P!"



"Calle o Hobbe!"



"Peter o Chillie. Imponerad över Peter faktiskt där!"



"Birgitta o Iza!"



"Anna o Pelle!"



"Sen tog Birgitta min Älskling. Så kul det e o se när nån annan tränar ens hund!"



"Min stjärna e ganska duktig ändå!"



"Min Fluff!"



"Söta Smilla!"



"O gulliga Hobbe!"



"Finn Fem Fel!"
HAHAHAHAHAHAHAHA



"Mer lyckad gruppbild!!"



"Sen tröttnade en del =P!"



"Hundbus!"



"Anna busade m de, kunde nämligen itne stå still för länge =P!"



"Knähunden Iza!"



"Birgitta o lille Alvin!"



"O en mysbild!"

En väldigt rolig dag m mkt god mat! Tusen tack för vi fick komma o hälsa på! Det jag e mest glad över e att Kimba, mitt monster kunde funka så pass bra med alla labbarna! O att vi kom helskinnade ner från djävulstrappan!


Kommentarer
Postat av: Birgitta Matson

Jag förstår att du inte kommer att glömma Djävulstrappan i första taget, då är det bra att Peter finns som kan hjälpa till. Tack söta Pamela för att du ställde upp för oss. Du är en Guldklimp. KRAM

2010-08-30 @ 10:06:40
URL: http://Töserna i Skurup
Postat av: ingrid

Häftigt med Kimba bland alla dom brune!!!!

2010-08-30 @ 10:35:39
Postat av: Anna o Pelle

Ja! Hur är det med träningsvärken efter ha lyft ner Kimba från trappan? Vi kan kalla henne: Kimba- Äventyraren.

Tack för igår, det var jätteskoj! =)

2010-08-30 @ 10:43:55
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0