skoj!

Alltså vill ni göra något skoj med era hundar så börja träna agility. Mamma o jag var precis nere på klubben m våra lurviga o de fullkomligt älskar det! Till o m min "gamla" surkärring blir som på ung igen! Hon e så taggad o bara vill o vill hela tiden. Underbart o se!
Var på agility träning i går o det gick jättebra =) Som sagt, det e skoj o se att ens hund har så skoj! Hon e väldigt lättlärd o gör allt för att det ska bli så bra som möjligt.
I dag började vi m o gå en liten runda o sen gick vi ner o började träna o det e kul att lille Cocos också älskar det. Hon e verkligen en riktig agilityhund! Liten, Snabb o smidig. Hon bara flyger över allt!
Skulle haft kameran m men kom på det när jag redan låst o slått på larmet o då var jag för lat för o gå in o hämta den. Men vi ska dit fler gånger så bilder kommer!
På söndag ska vi tävla =) Ganska skoj. Det e 12 nybörjare anmälda o jag har värvat 4 av de! Bra kämoat får jag säga! Tack o skoj att ni ska ställa upp!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Ska bli jätteroligt att tävla på söndag men hur blir det med den dära filmen när du var min hund på rallyträningen? Jag väntar och väntar.

2010-04-23 @ 17:32:15
Postat av: Sofie

Lycka till på söndag! Pappa Tjabo var här och hälsade på i torsdags, mysig kille! Kramar

2010-04-24 @ 07:31:21
URL: http://www.briardvalpar.se
Postat av: Birgitta

Grattis Pamela till braksegern i Rallylydnad. Jag vill samtidigt passa på att tacka dig för all hjälp jag har fått av dig i rallylydnad. Det har varit jättekul, hoppas att vi kan fortsätta att träna tillsammans.

2010-04-25 @ 18:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0