Torsdag..!

I går så var det valpbruks. Jag var med BM o hade inkallningar. Som jag blir pussad av dessa små! Helt vilda är en del! Jättesöta o roliga! Det gick bra iaf! Nästa vecka är det rasbeskrivningar. Skitspännande o lyssna på en så himla massa blandade raser! Lär sig alltid något nytt! Längtar dit!

I dag så var det min start på rallykursen. Det gick bra. Förutom att vi fick ha ett litet avbrott pga åskan o jätteregn. Men vi satte oss på verandan o snackade lite skit o sen när det hade dragit bort så gick vi ut o tränade igen. Vi var en tapper skara på 4 st hundar. 2 nybörjare o 2 fortsättare. Jätteduktiga allihopa, o hundarna (läs: Pelle) tycker det är så himla skoj! haha!

Nu sitter jag o packar o pluggar om vartannat. I morgon drar det nämligen iväg mot Vårgårda till Bäst I Väst.! Yeah, ska bli så himla roligt! 116 briarder anmälda till utställningen o ca 15 briarder till lydnaden. Förstår inte varför inte fler ville ställa upp i lydnaden. Men men. Jag o Kimba ska ställa upp o vi hoppas på ett första pris men allt beror på om vi klarar platsen *håller tummarna*

Nu ska jag o packa sistan! Tjingling!

Kommentarer
Postat av: Lookie

FAN VA SKOJ VI SKA HA!!! VÅRGÅRDA, HERE WE COME!!!

2009-09-03 @ 22:53:04
Postat av: Camilla

Ha det så skoj Pamela & Linda! Bäst i Väst med alla dessa underbara hundar på ett och samma ställe är mumma för oss briardfantaster ;) Det är så kul att se hur lika många briarder är till sättet att vara, skälla och röra sig. Dessutom är det är skönt när man får höra från andra briardägare att det faktiskt finns fler briarder än bara ens egen som gör tokiga saker och att de ofta gör likadana tokigheter(!):D Kram

2009-09-04 @ 08:35:05
URL: http://nouchi.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Hahahaha, ja snacka om att Pelle tyckte att det var kul att träna rally, trots avbrottet (men det var ganska mysigt). Har väl då aldrig varit med om att han TRÄNGER mig!!! Hahahaha, tack för trevlig kurskväll, du är bäst Pamela!

Hoppas att ni får det jätteroligt på bäst i väst (ni är ju bäst i söder), sopa banan i Götlaborg! Vi håller tummarna för er!

2009-09-04 @ 09:49:36
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: jenny

Ja fy vilket väder igår.. jag var och vallade då... Vi hejjar på er så klart i helgen!!!! Ha det så kul! Kram!

2009-09-04 @ 09:55:03
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0