Stackars lille Kimba <3

I dag åkte Kimba i badkaret! Hon ska får på nytt frontline på tisdag o henne öra var äckeloljigt sen hon fick örondroppar o jag har missat en del när jag rakade henne så ikväll när jag går promenaden så ska jag tukta till det ojämna som lägger si på rätt plats när hon e nybadad! Därför fick hon bada idag! Men som vanligt älskar hon inte det men snällast som hon e så går det bra :)



"Kimba i badet!"



"Lille svansen ska också spolas!"



"Men hon verkade inte alltför arg när vi var klara *PUSSKALAS*!"



"Mysigt o torka vid öronen!"



"Cocos ville gärna vara med och KOLLA, inte mer!"

Sen har jag ju varit på Svedala o hjälpt till på tävlingarna där! Kom dit så började vi o bre mackor o fixa :) sen var jag protokollhämtre fram tills 10 då jag var sekeriterare  till klass 2. Det var himla intressant o lärorikt! Nu e det ju dags på riktigt att vi ska träna inför 2an. Blev så taggad o träningssugen!



"Anna kl 7 på morgonen i klubbstugan - pigg o glad!"


Kommentarer
Postat av: Karolin

Alltid lika roligt att bada hundarna haha :)

2009-09-13 @ 21:33:53
URL: http://www.hemiorambo.blogspot.com
Postat av: Birgitta

Bilden på Anna måste vara manipulerad. Hon ser aldrig ut sådan kl 7 på morgonen. Jag vet vad jag talar om för att jag är hennes mamma!

2009-09-14 @ 09:13:09
Postat av: Anna o Pelle

Man har väl gått dramautbildning och kan fejka! Var absolut inte så pigg... ;)

Pelle tycker att bli torkad är det bästa, då ålar han runt och frustar och har sig. Håller med att öronen är det absolut bästa stället att bli torkad på!!!

Då är Kimba fluffig och stilig nu då? =)

2009-09-14 @ 09:25:27
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Mysigt med nybadad hund :) Anna ser verkligen jättepigg ut! :P

2009-09-14 @ 12:41:30
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: sandra

casper blir alltid helt galen av glädje när jag är klar med honom - klippning, borstning, torkning m.m. springer runt och skäller och pussas och sånt ^^

2009-09-14 @ 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0