Klickertränade!

I går när jag var på klubben så jobbade vi kortakora pass med våra hundar, vi snackar 1-2 minuter. Vi var 2o2 o när typ 2 minuter gått så skulle vi byta hundar dvs springa till bilen, ta ut sin hund, träna 2 min, springa till bilen, sätta in hunden, springa tillbaka o kritisera den man jobbade m, springa tillbaka till bilen ta ut hunden - ja ni förstår.
Vi fick motion kan jag ju säga. Men så har jag ju ett sånt dära fint hus till Kimba men som vi aldrig använt men det e hög tid nu at få henne att gilla den =P Sen ska den vara m så det inte blir så långt o springa.
Så i dag tog jag ner den o veckla upp den o så fort hon såg den kom fram så gick hon o la sig o ville knappt komma in i rummet jag var i =P
Men så klickade jag kanske 1-1½ minu sen var Fluff i huset!



"Huset!"
(Stod dock inte där när vi klickade utan på golvet)



"Nåt utav det mysigaste som finns o komma till sängen o Kimba gör en sällskap :)!"


Kommentarer
Postat av: Lord

Låter som motion det ja! :P Mysigt med hund i säng :)

2009-09-23 @ 23:48:53
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Hihi... det var ju det jag förklarade, det var därför jag från början blev tvungen att asa med min jättetunga bur till Zorro : )



Du jag få ju se sen i Egypten om jag ser några såna där hundar som Kimba, med turban!



Kramis

2009-09-24 @ 08:39:37
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Anna o Pelle

Lite mesigt att du inte klickade Kimba i "huset" där det stod på bilden! Det hade ju hon klarat galant ju!

2009-09-24 @ 19:01:20
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0