Tränade m Kimba!

Nu har jag precis varit ute o tränat med Kimba. Körde lite agilityövningar och det gick super! Kimba var såå duktig! Älskar det sättet som vi tränar på agilityn o hur de har lagt upp det! Perfekt för min smak o tycke! Tränade lite på slalomen och även att ha stackars förvirrade Kimba på HÖGER sida om mig. Hon vill gå på vänster sida hela tiden så där har vi något at jobba med!



"Klickar in henne i slalomen. Det går framåt snabbt!"



"Min duktiga lilla Fluff!"



"Godisarna tar snabbt slut när man e duktig...!"



"Himla skoj!"



"Tränade även att ha henne på höger sida, vilket är väldigt konstigt - tycler båda Kimba & jag!"



"Tränade även att sitta kvar fastän jag gjorde eplosiva starter xD haha, det ni!"



"Var på djursjukhuset o köpte mat idag. Köpte 1 säck som kostar 815:- så var det 100 kr rabatt så det blev 715:- o då gick vi ut o la den i bilen så ångrade jag mig o då gick jag in o köpte 1 säck till för 100:- är ändå pengar. Då fyllde jag mitt kort som de fyller i o då fick man en säck gratis (7:e säcken). Så jag gick därifrån med 3 säckar!"



"Där satt dessutom sån här. 100 på denna säcken som jag köpte, därav "bara" 715:- o sen får jag 100 kr rabatt på nästa köp, så nu har jag 300 kr tills nästa säck, vilket är ett tag dit!"



"Kimba blev förvirrad för jag har aldrig kallat in henne efter jag ställt henne xD haha!!"



"Det börjar ta sig!"

Kommentarer
Postat av: Lord

Kul att agilityn tränas så det passar dig så bra :) Ser jättebra ut! :D

2009-10-09 @ 17:57:53
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: mamma

När du köper nästa mat får du inta använda alla 3 kupongerna du får bara använda en så det blir 100:-i rabatt 3 gånger du handlar. kram

2009-10-09 @ 18:26:19
Postat av: Lookie

Så bra det ser ut!

Å jädrar vilken dyr hundmat! Tillåme dyrare än Avantis... Men det var ju bra att du fick lite rabatt =) Kram!

2009-10-09 @ 18:29:52
Postat av: Anna o Pelle

Hejja vilket snyggt ställande! Bravvooo!!! =)

Känner igen det.. Hills hade jag också förut, dyrt men väldigt bra mat. Kanske kan hjälpa dig där men det tar vi en annan gång.

Ha det gott i helgen! Kramen från andra sidan landsvägen.

2009-10-09 @ 19:14:59
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: jenny

Hej!!! Vad gör du imorgon em? Har du lust att ses på klubben och träna lite agility, typ vid 17?

Kram

2009-10-09 @ 22:50:45
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: sandra

gud vad ni är duktiga!

2009-10-10 @ 21:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0