Tisdag!

I dag så jobbade jag mellan 7.30-9.30 =) Det gick bra! Sen skulle jag egentligen till skolan men jag körde hem i stället, pluggade lite o gick m Kimba innan min lektion vid 13.40 började :)
Sen när jag kom hem så plockade jag bajs o klippte gräset, spelade även in lit emen det funkade inte så bra så jag blev irriterad så jag får prova imorgon igen :P
Nu har jag precis masserat Kimba o nu ska jag till instruktörsutbildningen :) Ska se fall det e mer intressant idag! :D Så nu måste jag köra! Uppdaterar mer när jag kommer hem! Tjingling

Kommentarer
Postat av: Lord

Det var väldigt sent utbildningen började idag, varför e den lagd så sent? :)

2009-10-13 @ 19:22:44
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: anna o pelle

Hoppas det var intressant idag på utbildningen! Over the rainbow var ganska bra. Ses i mörrn!

2009-10-14 @ 00:49:29
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0