Onsdag!

I går så vaknade jag o sen körde jag o jobbade o sen till skolan o sen åt jag lunch hos farmor o farfar (jäääättegott, en höstgryta!) o sen kom jag hem o var hemma typ 10 min sen kom Anna ner traskandes o samtidigt körde Linda ner här m Lucas för vi skulle besöka TEBA! En av de roligaste affärerna men en av de affärer man blir fattigast att gå ut i från, DÄR e min självdiciplin inte den bästa xD Sen stannade vi ju till först på ett konditori o fikade lite o då unnade jag min en kaka xD (så fick jag det sagt)



"När jag vaknade låg Kimba på vänster sida om mig o Cocos på höger, så mellan de 2 där låg jag! MYSIGT!"



"Blev shoppat en del, godis, tuggeben, grisöron, tandborstesak, flaskor att ha om de blir törstiga, apportbock till Cocos, spårlina, koppel, leksaker - boll m snöre o den underbara saken nere till höger! Som man tar bort hår med! Helt perfekt, vart har den varit hela mitt liv?????!"

SÅ vill man nu inte ha smuts o flock o tussar i sängen så använder man den OM andra alternativet var att inte ha hundarna i sängen =P



"Fick ett brev av Karolin som har Kimbas halvbror vackra Hemi! En disktrasa m briardisar på :D Tacktack! Superfin o rolig var den :)!"



"Kimba i soffan!"



"Ibland kan man hitta Cocos så här...!"



"Älskade Kimba som har problem o tugga tuggeben för hon vet inte hur man ska använda sina tassar xD!"



"Kanske går bättre om man ligger på sidan?!"


Kommentarer
Postat av: Anna o Pelle

Hahaha, ligga ner och äta ben! Funkar det tro???

Pelle var MYCKET besviken över att inte ha fått ngt ben men desto gladare blev han över Olle Bäver!

Vilken fin disktrasa! Undrar var hon har fått tag på den?

2009-10-15 @ 12:52:49
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: mamma

Tack för allt du handlade till Cocos, vi är tacksamma. kram

2009-10-15 @ 14:36:27
Postat av: Karolin

hihi vad kul att du gillade disktrasan ;)

Anna: vi har gjort disktrasorna själva :)



Kram Karolin

2009-10-15 @ 15:42:35
URL: http://www.hemiorambo.blogspot.com
Postat av: Lord

fina saker du köpt :) kul o sova m hundarna :)

2009-10-15 @ 22:44:11
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Så gullig Kimba är när hon inte fattar att hon skall hålla fast benet... hihi...



Ha en fin helg!

2009-10-17 @ 10:38:34
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0