Måndag!

I dag var jag på Tingeling för Ulrika skulle ge Kimba massage :) Det gick hur bra som helst o Kimba var så himla duktig! Som jag visste var hon väldigt stel i sin nacke men även vid magen vid några muskelfästen och vid hennes karp. Men annars såg det super bra ut. Det var sällan hon fick in en sån fint musklad hund som Kimba *stolt* o hennes rumpa vägde en del pga alla muskler, så hon tyckte inte det var konstigt att hon vägde mer nu :) Så jag fick iaf lite läxa att helst varje dag annars absolut varannan ska jag massera hennes nacke o längs ryggraden!
I skolan så hade jag bara svenska B o då hade jga redovisning om min rapport om Rabelais! Det gick faktiskt bra. Kändes bra fast lite nervös blev jag allt precis innan. Men de hade inget att kommentera som var "negativt" utan det såg avslappnat ut?! haha, kändes inte så men det kommer väl :)

Nu har jag precis kommit hem från gått månstorpsrundan med Kimba :) Det gick jättebra! Tog lite foto o sen lägger jag upp en film sen igår som jag INTE tycker e kul.... =P



"Som sagt, No Fun At All!"



"God mat vi åt, Kolja m pressad potatis o ägg o räkor!"



"Fluff på promenad!"



Min finis <3!"


Kommentarer
Postat av: Lord

Kul att Kimba e så fint musklad :) Och att det går så bra på era promenader :) Hon var lite osäker om hon fick ta det på filmen haha :D



Bra med din redovisning med :)

2009-10-12 @ 20:50:17
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna o Pelle

Ja, jag ska ju "tyvärr" se Over the Rainbow imorgon. Och bara för att jag missar instruktörsutbildningen imorgon kommer det vara jätteintressant... =(.

Ska du med på föreläsningen på lördag med klubben? Jag kan köra!

Pelle blev helt förskräckt! Ta ens godis så där mitt framför ögonen... Hade han aldrig förlåtit! Hur mår Kimba? Är hon besviken på Cocos? Kommer hon över det?

Spännande med massagen!

2009-10-12 @ 21:43:28
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Anna o Pelle

Föreläsningen vara från kl 10.00 - 16.30, jag kommer minsann inte ihåg var den var... Ska ta reda på!

2009-10-13 @ 09:02:45
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0