Jaja, får väl uppdatera lite dåååååå..!

Några dagar sen man uppdaterade xD Kul att nån iaf märker av att man itn euppdaterar, sånt uppsakattas! haha!

Tänkte dela med mig lite om helgens bilder. Tog ju bara om fredagen i mitt förra inlägg. Dagen efter, dvs i lördags kom Gisela o Nicklas hem till oss så hade jag o Lord lagat mat, eget hittepo som jag var sugen på o det blev SÅÅ gott om jag får säga det själv! Sen spelade vi Rockband, hade invigning på det o det var väldigt skoj!



"Lord hade dukat fint o maten e framserverad!"



"Mexikanskt ris (ris, majs o röd chilli), kycklingbitar m tacokryddmix, sallad o pitabröd o krossad banan o gucamole! MUMS!!!"



"ROCKBAND! Eftersom det e alltid jag bakom kamera så får ni få en bild på dessa töntar =P!"



"Dagen efter ville mamma prova, det gick väldigt bra!"



"En morgon när jag vaknade låg Kimba så här! Mysehund <3!"

Har varit på instruktörsutbildningen i måndags. Det var väldigt onödigt faktiskt. Bara en massa prat om studiefrämjandet. Hon hade kunnat ta det på 30 min men det la hon 2 h på. Ajja, nu e det över så gör vi roligare saker framöver!

I tisdags, dvs igår! Så var det agility YAY! Blev hämtad utav Anna o vi packade in oss i bilen (måste ju ha hus m till Kimba) o sen körde vi! Fick även ett märgben utav Anna! Tacktack e dig så tacksam! Det gjorde iaf att Kimba hade nåt o göra i sitt hus. Hon tycker nog inte om det fortfarande men det ska bli en positiv accosation o vi e på goo väg!
Men själva träningen gick jättebra! Kimba e så klickerklok o det e verkligen underbart att se hur hon jobbar! Var inte 100 på humör då men trots och skottträning innan gick det super :) min lilla stjärna <3

nu ska jag gå o läsa lite Naturkunskap om evulotionen!


Kommentarer
Postat av: anna o pelle

Vi jublar på mellanvägen! En uppdatering! Jippi! Blev kimba ngt dålig i magen av märgbenet? Ses ikväll!

2009-10-08 @ 12:40:12
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Kul det var i helgen, tackar för jag fick vara med och du gjorde så god mat :) Rockband var verkligen jättekul (även om vi såg ut som töntar ;O) Kul att det går så bra på Agilityn, funderar lite över vad "accosation" kan betyda ;O haha

2009-10-08 @ 12:49:47
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0