I´m alive!

Jag har inte haft tid på senaste tiden att uppdatera min blogg tyvärr! Men nu har jag lite tid över så varför inte berätta kortfattat om det senaste!

Jag har varit hos veternären m hundarna. De skulle ta rabiessprutan o det gick jättebra. Samtidigt bad jag Lena kolla på Kimbas rumpa. Hon har varit irriterad där och det visade sig att hon var inflammerad i slemhinnorna runt om öppningen så nu smörjer vi det o ska få det bra =)

Vi jobbar på här hemma också med all vår nya kunskap och ser småsmå resultat. Cocos har börjat landa och är inte så stressad längre. Hon är fortfarande jättestressad men vi är på god väg =)

Sen jobbar jag ganska mycket o det känns så himla skönt. Tjäna lite pengar och faktiskt göra lite vettiga saker!

Pluggar är nog det jag gör mest. Har fullt upp med alla inlämningar. Vi läser i ett väldigt snabbt tempo så fritid vet jag knappt vad det är längre. Jag får ha såna prioritetsdagar. I dag måste jag plugga o nån dag så är en dag till Kimba.

Men här kommer lite bilder!



"Var e Kimba...?!"



"Där var hon!"



"Mamma o Cocos tränar agility!"



"En riktig agilityhund!"



"Kimba som börjar få kläm på slalomen!"



"Inga problem men tunneln heller!"



"Hoppla!"


Kommentarer
Postat av: Lookie

Så roligt med en uppdatering! Ser bra ut med agilityträningen =)

Kul att träffas hos Malin oxå! Vi ses å hörs, kram på er båda! Lookie

2009-11-22 @ 22:05:32
URL: http://lucaswilner.blogspot.com
Postat av: mamma

Ja visst märker vi lite skillnad på våra hundar.

Cocos har visst landat lite inte lika på G längre och

det är jätte skönt. Vi hjälps verkligen åt och det känns bra. Kul att Lord var med på vår konsultation,

för han är verkligen jätte duktig, han är en riktig

klippa. Tusen tack Lord. kram annette

2009-11-22 @ 22:30:58
Postat av: Anna & Pelle

Hej hopp!

Mmm, roligt att träffas igår! Så roligt att det går framåt med Coccos, ni är så duktiga!

Ser framemot er första tävling i agility =), men ingen press...

2009-11-23 @ 09:33:45
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Inte lätt o leva i stress, vet både du och Cocos, får hoppas det löser sig snart för bägge :)

2009-11-23 @ 14:35:29
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Hihi... vilket coolt hinder!!! Lycka till med alla tentor!!! Kram

2009-11-24 @ 09:31:50
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Emma

Köpte d på ebay faktiskt, finns mycket coola rock kläder :)

2009-11-26 @ 23:35:49
URL: http://giapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0