Bästaste hunden <3

Idag har jag varit uppe hos Lord kom hem vid 17 tiden o sen vid 18.30 kom Anna o hämtade mig så åkte vi till Burlövs BK för instruktörsutbildningen. När jag kom hem därifrån så tog jag min Kimba på promenad.. Bara en kort för nu ska jag sova för jag ska upp tidigt o jobba i morgonbitti!

Men iaf.. När vi kommit in i garaget efter promenaden så torkade jag hennes tassar o när jag sa varssego o tillät henne att gå in så sprang hon bakom tvättstugedörren o sen sprang hon in o då såg jag att hon hade något i munnen men jag visste inte vad.. Detta var vad hon hade o var så glad för xD



"POTATIS!!!! Som hon var lite lycklig för!"


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Man kan inte säga att Kimba har stora pretantioner när det gäller mat. Kramar

2009-11-11 @ 09:25:40
Postat av: mamma

E hon söt eller e hon söt...hon är så charmig..

vår älskade lilla hund.

2009-11-11 @ 09:55:01
Postat av: Lord

haha så söt! :D fast där vill hon ha uppmärksamhet ;)

2009-11-11 @ 11:51:53
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna o Pelle

Från en potatisälskare till en annan: bra apporterat Kimba!!!

2009-11-11 @ 13:23:56
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0