Rallystart :)

I dag hade jag min rallystart på min kurs =) Tack ni som ställer upp för o vara mina "försökskaniner". Det gick faktiskt bra o det var skoj! Jag älskar rally eller iaf kontakten man får med hunden när man tränar rally! Först fikade vi (tackLinda för receptet!) o de fick kurslitteratur o vi gick igenom lite historia o skyltar. Sen gick vi ut o tränade lite på skyltarna o sen hade jag byggt ihop en bana. Den kommer utvecklas för varje vecka när fler skyltar tillkommer :) Kändes bra m upplägget hittentills =)
nu vill jag utbilda mig till freestylesinstruktör *hihi*
men som sagt, jag vill så mycket men kan göra så lite..

Sen gick jag o mamma m hundarna, det gick bra! Kimba har så mycket energi så det e sjukt. Stackars henne. Hon får mycket mental stimulans men hon har spring i sina små ben :(



"De låg så nära varann innan, det var så längesen de gjorde de :)!"

Kommentarer
Postat av: Lord

Kul att det gick så bra :D Freestyle instruktör låter som ngt man får åka en bit för o hitta utbildningar ;O Söta dom e :)

2009-03-16 @ 09:15:25
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Hmmm.. små ben... nja det håller jag inte med om, Kimba är ju stooor. Tack för en jättebra dag!

2009-03-16 @ 10:16:19
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0