Rallylydnad!

I går var det 2 ggr på min rallylydnad =) Det gick bra! Vi var många! Så skoj! Lite bilder:



"Malin o Guinness, det viktigaste är att ha kul o vara rolig!"



"Evelyn m Sassa!"



"Kan ju fråga sig vad Anna gör sen e det Camilla m Nouchi o Evelyn m Sassa!"



"Birgitta m Chillie!"



"Camilla m Nouchi!"



"Malin o Guinness o mamma m Cocos i bakgrunden!"



"Johanna m Leon!"



"Evelyn busar m Sassa, sånt e bra!"



"Ser bra ut för båda o Nouchi försöker charmas m tassen!"



"Birgitta o Chillie i fin position!"



"Det blev dags för lite frisering för Nouchis del, det är bra att kunna se ut!"



"Pelle pigg o jätteglad!"



"Birgitta o Chillie går bana!"

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

Vad vi gör på bilden? Vi är ju glada!!! Ärligt, jag vet faktiskt inte vad jag håller på mä... Hahahaha!

2009-03-23 @ 12:34:40
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Fina bilder! :D

2009-03-23 @ 22:59:47
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Evelyn och ZSa-Zsa

Vi kommenterade din fina sida på bloggen innan

Men jag kan inte nog upprepa mig TACK för entrevlig eftermiddag

Du är jätteduktig

2009-03-24 @ 11:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0