Rallybaneprövning!

Ska vara ensam hjälptränare i dag på Rallyn, Karin skulle nånstans. Så jag gick ut m hundarna o provkörde banorna! Det var skoj o vi var så varma när vi kom in! Det gick faktiskt bra m Cocos, hon e ju ung men bättre än vad jag hade hoppats o förberett mig på! :D Kanske bli nån tävling m henne till höst! :D Kimba gick det också bra m. Hon är såå taggad! Men på hugget! Sen var där båda en katt, Sam o en massa höns längre borta som störning, men förhållandevis bra! :D



"Var o tog blodprov på hundarna, så hör sitter de m sina små bandage!"



"Satte upp hundarna medans jag satte ut banorna :D!"



"Delar av nybörjarebanan!"



"När vi kom in så var de jättetörstiga o drack ur samma skål... SÖTISAR!"

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Tack för en trevlig och lärorik eftermiddag

Du är jätteduktig Ser fram emot nästa gång

Kramar från ZsaZsa och hennes matte som har MYCKET att lära

2009-03-23 @ 22:08:16
Postat av: Lord

haha, så söta o kul att du får hålla ensam! :D

2009-03-23 @ 23:04:14
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilka sötisar vi har, där dom sitter med sina bandage. Kul att det går bra med Cocos...

kram på dej..

2009-03-24 @ 07:22:16
Postat av: Anna & Pelle

Pelle: Jag känner igen det dära! Jädrans veterinärer som ska sticka en... Morr...

2009-03-24 @ 08:04:38
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0