Händelerik dag!

Vaknade i morse (logiskt) o sen fixade jag lite saker o gjorde mig klar för att köra till Linda för att sedan bege oss till Ronneby till Rave on!
Så kom jag dit så gick jag en liten runda m Molly, lite kaxig man känner sig när man går där med en lös hund xD haha. Sen körde vi o då såg vi en flock tranor i svedala på en grästrädamark.. Tusan vad jag stört mig på de hela dagen! Sen körde vi upp o hämtade lille Cookie! Det var trevligt. Så hämtade vi henne o pratade m Ewa o var där en stund.. Fick hålla Lucas idag igen! :) Sen körde vi neråt mot Skåneland igen.
Så satt vi i en bilkö så kom vi fram, såg vi en lastbil som var krockad i fronten o en liten bit längre fram låg där en död älg i diket :( Det var sorgligt... Men tur att det var en lastbil som krockade m den o inte en personbil! Om nu någon tvunget skulle krocka alltså!
Sen stannade vi en stund för Lucas var lessen o vi tyckte att Cookie skulle kissa men det gjorde hon inte så efter ett tag körde vi vidare hemåt!
Väl hemma så gick vi en liten promenad m Molly o Cookie för de skulle bekanta sig lite o sen körde jag hem!

Då låg där ett paket från Canis till mig. Beställde böckerna i går o fick de i dag!! :D Wow, det kallar jag snabb service! Så i kväll ska jag läsa ut skjut inte hunden!
Så har jag nu när jag kommit hem gått m Kimba o det gick Skitbra! o sen nu lite senare klickade jag m henne. Gick väldigtväldigt bra det m!

 

"Cookie!"

Kommentarer
Postat av: jenny

Oj oj oj vilken jättesööööt valpis! Har förresten läst ut boken om lugnande signaler som jag lånade av dig, skall verkligen försöka komma ihåg att ta med den på söndag! Den var ju väldigt bra, många tänkbara saker. Kram på dig!

2009-03-13 @ 23:41:31
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com.
Postat av: Anna & Pelle

Awww, så söt hon är!

Du ska även få tillbaka tilte grejer av mig, ett styck blink halsband, en dvd och få låna mina spel som jag fått nu ikväll av Louice!

Ses imorgon! =)

2009-03-14 @ 23:49:47
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: mamma

Så söt, har verkligen Kimba varit så liten.

2009-03-15 @ 09:13:07
Postat av: gila

Det är mest pengar som är ett problem med bröllop men vi har faktiskt diskuterat det nu, blir sommaren 2011, inte nästa sommar men sommaren därefter. Vi har ju inte så vi kan spara nu men när jag blir fast så har vi 1½ år på oss att spara ihop till bröllop så de ska vi nog kunna klara. Och bröllopet kommer bli i Juli eller i Augusti, mest chans för fint väder då :)



Kimba är den bästa hunden jag vet, det är galet! Kloona henne vore perfekt men får försöka uppfostra ett litet monster själv. Blir den hölften så bra som "originalet" blir jag glad :) Sen har jag ju en super hundtränare till syster sålite hjälp kanske finns att få ;)

2009-03-15 @ 14:05:46
URL: http://levdindrom.blogg.se/
Postat av: gila

Bra :) Jaa såklart blir det Closest thing to crasy med Katie Melua ju :)

2009-03-15 @ 17:20:54
URL: http://levdindrom.blogg.se/
Postat av: Lord

så fruktansvärt söt hund! XD och synd det där m tranorna o älgen,... Men som du sa så var det tur att det var en lastbil!

2009-03-15 @ 23:25:50
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0