Fågeluppdatering :)

Nu har jag några fågel bilder som ville bli uppdaterade :)



"Grönfink som myser i vårsolen!"



"2 grönfinkar i min automat!"



"Stor o grotesk råka som snor talgbollar!"



"En nyfiken bofink!"



"Koltrast!"



"Bofink igen!"



"Igen, gick o spatserade framför kameran!"



"Rådjur som jag kunde fått bättre bild på om jag var snabbare. Det var nämligen utanför Sofie sen i helgen. Efter vi fikat gick vi ut då en av ägaren till en briard började få kontakt m mig m typ, du, hallå, ser då, hoho mm. O samtidigt ringde det till mig, så svarade jag utan o vet vem o det tog tid innan jag förstod at det var Birgitta o då höll jag på o klydda för o få upp min kamera för o kunna fota de o sen försöka förstå vad Birgitta ville o svara mannen som ville visa min rådjuren för att inte vara otrevlig.. Det var lite spännande xD!"

Kommentarer
Postat av: Lord

fina bilder! :D Speciellt den första bofinken ^^ Synd det m Rådjuren :P

2009-03-24 @ 11:27:40
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, om det var min mamma kan hon välja de mest lämpliga tillfällen att ringa och störa ;)...

2009-03-24 @ 21:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0