Ringmärkning!

I dag följde jag m ut o ringmärkte tornfalkar :) Det var verkligen skoj! På ena stället var föräldrarna jätteförbannade så de höll sig jättenära till min lycka!



"En arg förälder som skriker =)!"



"De var väldigt nära!"



"Väldigt mycket motsols men cool ändå!"



"Tycker rovfåglar e så sjukt coola!!"



"Så här såg ungarna ut ungefär, denna är ca 20-21 dagar :)!"



"Såna ringar satte vi på de!"



"Jag fick 2 övergivna ägg o sen 1 fjäder som jag bäddade så fint till, haha!"

Kommentarer
Postat av: Lord

Kul att du fick följa m på ringmärkning! :D Och bilderna blev ju jättefina! Trodde dock dom skulle ringmärka fullvuxna, men dom fick du ju fottat ändå ^^

2009-06-23 @ 14:48:54
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0