Ojojoj!!



"HEAT - 1000 miles!"




"Twisted Sister - We´re not gona take it!"




"Europe - Prisoners in paradise!"


Nuu ska jag på kalas till pappa hos farmor o farfar o sen kör jag därifrån upp till VInslöv för att i morgon bege mig till Sweden Rock! Avundsjuka? ;) HAHA. Alltså kan det dröja några dagar innan ni får ny uppdatering för på söndag ska jag o Anna tävla i Lomma. Iband e man inte så smart xD
Ha det bra i Skåneland så ska vi rocka lite för er också!

För det sista så har jag inte ont i min näsa längre. Jag böjde mig ner innan på grusvägen o skulle plocka lite glasskärvor jag hittade o då var Kimba nyfiken så hon kom o skulle se vad jag gjorde o knockade mig mitt på näsan o sen gick min näsvärk över! O för att få bort det sista av min förkylning o så ska jag stå nära högtalaren som Anna rekomenderade! ;D

Kommentarer
Postat av: Anna O Pelle

Hahaha, ha det så jättebra på Sweden Rock, jag är bara lite avundsjuk... Stackars din näsa, vad den får vara med om mycket... både bihålsförkylning och Kimba-krock!

Ha det så jättekul!!!!

2009-06-03 @ 17:55:43
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Kul det ska bli på SRF :D

2009-06-03 @ 19:57:53
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Lycka till på tävlingen!!! och ha det bäst på SRF!!!!

2009-06-03 @ 23:26:30
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: jenny

Hej! Tack, det var snällt skrivet i bloggen... blev glad! I propositionerna står det att det börjar 14:00, men lottie har snackat om att tidigarelägga provet... men vilken tid vet jag ej ännu! : (



Jag tänker anmäla till rallytävling i Oxie i juli... skall du var med då? Är äntligen ledig när det är en tävling : ) Du kanske har lust att träna lite ihop? Nästa vecka hade jag kunnat vissa förmiddagar... hör av dig om du har lust!!!



KRAM

2009-06-07 @ 17:09:06
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0