Lite kort om Sundsvallstrippen!



"Jag o Kimba i Sundsvall!"



"Vi åkte ut på Alnö o där hade de väldigt goda räkmackor!"



"Nere vid indalsälven!"



"Åkte upp till Vätteberget o här e utsikten därifrån!"



"Kimba o utsikten!"



"Cocosen som räcker tunga!"



"Vi var även på ett loppis/fyndlager. Där hittade jag ett precis sånt skåp som jag hade föreställt mig som mitt prisskåp skulle se ut. Så nu har jag ett prisskåp, nu ska vi bara ut o jaga priser!"
Så nu ska här anmälas till tävlingar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja räkmackan var verkligen jätte god. Och snacka om vacker natur, där är så vackert. Och lycka till med jagandet av priser håller alla mina tummar. Bilderna på hundarna är så fina, dom var verkligen jätte duktiga att ha med sej. 250 mil har dom åkt bil...dom är bäst. Kram

2009-06-21 @ 13:12:02
Postat av: Lord

jättefin natur, och bilderna på hundarna förstås :) Hoppas du snabbt fyller prisskåpet!

2009-06-22 @ 13:11:10
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0