Helgens händelser.!

I fredags så åkte jag o Lord ner till 3 Lyktor för att kolla på Anna o Peters band när de spelade där! De var lika bra, om inte bättre än förra gången. Jag var så trött i början men sen hände nåt så vi stannade tills det var slut kl 2 :O haha. Trevligt var det alltså.!

På lördagen så körde jag o Lord en lite fågelskådningsrunda, ner till Vomb o Krankesjön. Vi såg en del roliga o lite ovanliga fåglar! När vi körde till Krankesjön så kom vi bakvägen än vad vi brukar göra o då såg jag att det stod Slivåkra på en skylt - konstigt tyckte jag för där bor ju Bastian, Kimbas bror. Så när vi körde där i från så var det precis där Bastian bodde så vi körde förbi deras hus o då låg han ute så vi stannade till o gick in till de o hälsade på så satt vi där o fikade typ 1 timme. Lite rolig. Världens coolaste hund, jag vill ha en vapl efter honom. Jag kan vänta länge m o skaffa den men jag vill ha han som pappa! :D
Sen när vi kom hem hjälpte vi till o fixa o så för vi skulle ha hit folk på tacokväll. Det var gott. Skulle egentligen ner till 3 lyktor igen men orkade inte för vi skulle upp tidigt.

På söndag, i går så var jag på föreläsning inne på Sydskånska kennelklubben för Leena Axelsson o Mickie Gustafsson skulle prata om Vardagslydnad o Ledarskap i teoi och praktik. Det var intressant o höra men de var väldigt nonchalanta o sura o otrevliga, lite översittarstil, tyckte jag. Man vågade inte fråga något för då blev man nästan idiotförklarad. Men så uppfattade jag de.

Nu är jag sjuk, ont i näsan o bihålorna o halsen o öm i kroppen.. Ska o vila lite till! Hej hopp!

om 3 dagar e det Sweden Rock!!

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

Hej! det var så kul att ni ville komma och kolla! Peter undrar om ni tog några bilder? Vi tog bilder i lördags men det har blivit något fel med Peters kamera (inte den finfina som tur är, den andra "festkameran") så alla bilderna blev helknasiga!

Detta tjat om Sweden Rock... Frank (bas) har inte gjort annat än tjatat om detta hela helgen! Han åker idag som tur är...

Kramen!

2009-06-01 @ 11:14:51
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Anna & Pelle

F-låt... Krya på dig Pamela!

2009-06-01 @ 11:16:00
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Anna & Pelle, igen

Nästa spelning är hos Street Cruisers i Trelleborg, men det kostar 100 kr att komma in, jag har för mig att nästa gång vi spelar på Lyktorna är den 24 och 25 juli och ev. på Mickaeli marknad.

Ha det så skoj på sweden rock, jag är inte alls avundsjuk... Åker ni på onsdag? Torsdag?

2009-06-01 @ 12:40:26
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: mamma

Kul att du går ut och hittar på något, du hade verkligen spenderbyxorna på dej...haha en ramlösa...jaja inte slösa :)

2009-06-01 @ 21:52:44
Postat av: jenny

Hoppas du blir frisk!! Ha det skitkul och festa mycket!!! Kram

2009-06-01 @ 22:59:06
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Lord

kul var det i helgen :D Anna o bandet var så duktiga! :D Tack för en trevlig helg o hoppas du kryar på dig :) Längtar tills SRF! :D

2009-06-03 @ 19:53:36
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0