Gårdagens träning!

I går träffades jag, Anna o Malin på Svedalas bk för o träna lite hund. Det gick väl sådär kändes det som. I det stora hela kändes det väldigt ostrukturerat o flummigt o fick nästan inget ordentligt gjort... Tränade iaf en del m Malin som störning, dvs hon gick o sprang ibland o ropade kommando o då skulle jag gå linförighet m Kimba. Det var svårt, hon vill ha koll på allt men det är sån träing som behövs men i lite mindre mängd o liten annan övning. Sen tränade vi läggande o det gick väl också sådär o apporteringen gick väl helt okej.. Var kanske inte på helt 100 humör heller så det kan ha spelat in men nästa gång ska det bli med mer ordning, fastän jag tyckte jag hade så klart för mig hur jag skulle träna...

Nu har jag inte tid o sitta här mer! Tjohoo!

Kommentarer
Postat av: jenny

Klart att du får följa med och fota. Hade varit skitkul!!!! KRAM!!!!!

2009-06-10 @ 16:38:45
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0