Gårdagens träning m Kimba!

I går tränade jag lite ute på gräsmattan med Kimba. Jag mådde inte så bra i går så det fick bli träning istället för en långrunda, hon ska få mer i dag!
Jag tränade lite rutan men kände att jag inte var på humör för den så jag tog linförighet m mycket positioner! Det gick super!! Sen blev det läggande under gång fast bara snabba ligg o hon la sig hela tiden. 1 steg fram ligg - 1 steg fram ligg. Måste få kläm på det!!
Tränade även fjärrdirigering o det går super, helt perfekt o det var första gången vi provade i går. Likaså ställande under gång har vi också börjat prova lite o det gick också himla bra.
Vi gjorde även 2 st korta platsliggningar. Första gången la jag godis bakon henne o då går det super. 2 ggr så bockade jag mig ner o låssades lägga nåt  o sen gick 1 m fram o la Kimba o då gick det också skitbra!!!
Vi tog också apportering, vilket också gick jättebra!! Hon tog den alla gånger så nu tränar jag att hon bara får ta den när hon tagit kontakt m mig! Det går väl framåt sakta men säkert haha!
Sen la jag ut ca 8 leksaker + apportbocken i en rektangel o så skickade jag henne för o hämta alla saker. Först tog hon sin favoritboll o sen en tennisboll, SEN kom hon m apportbocken o då fick hon massor utav korv o bus m favoritbollen!! :D
Kimba har blivit så taggad o vi tycker det e så skoj så nu e vårt mål att ta de jäkla LP1 i år.! Det ska gååååå!!

I dag mår jag mycket bättre, mamma hämtade ut mediciner i går o de verkar att hjälpa *yeah* Nu orkar jag vara upp hela tiden! Nu ska jag snart på rehab m Kimba!

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

Åååå, vad ni har varit duktiga! Själv är jag hundlös för tillfället och liiiiider...

Klart ni tar LP1, ingen tvekan bara hon ligger kvar på platsen!

Krya på dig vännen!

2009-06-12 @ 11:42:29
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

så skönt att du mår bättre idag :) kul o höra! krya på dig!

2009-06-12 @ 11:46:18
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0