Frustrerad..

Har försökt sedan onsdags att uppdatera min blogg o det går verkligen inte. I dag gjorde jag 2 nya bloggar på andra "bloggställen" men det funkade inte heller så det är nog min data eller något det är fel på ;S Jag förstår mig inte på sånt ära när det inte fungerar.... MÖG. Jag kan inte heller ladda upp videosar på youtube ;S damndamndamn...
 
Men iaf, var nu i kväll ute på gräset o tränade med Kimba. Det gick verkligen jättebra. Tränade platsligging + sittning med tyngd på att ligga/sitta kvar fastän jag sprang omkring, hoppade o rullade runt o betedde mig o pratade o gapade. Det gick väldigt bra fast Kimba trodde nog jag var korkad eller nåt.
Sen övade jag fritt följ m belöningen när hon var med mig de första stegen.
Blev lite läggande + ställande o det gick jättebra!
Tog även inkallning, flera raka och några med ställande. + några snabba ställande bakifrån.

Vi lekte också jättemycket m en trasa i dag. Fick igång henne ordentligt på leken o jag var såå glad o Kimba tyckte det var verkligen jätteskoj.!!!

Nu ska jag bara få ordning på min data så jag också kan lägga upp alla fina bilder sen yddinge o lite andra! Fick föresten i födelsedagspresent 3 böcker, Cesar Millans senaste "A member of the family", "Stressade hundar" och "Rallylydnad". Nu ska jag bara läsa ut alla andra jag har påbörjat innan jag börjar med någon annan... Försöka iaf! =P

Kommentarer
Postat av: Anna o Pelle

Hej Pamela! Peter hälsar att det kanske kan hjälpa om man gör en system-återställning på datorn. Vill du ha hjälp får du gärna ringa så hjälper Peter dig med det (han tycker sånt är skoj).

Ja, bada måste vi göra om! Pelle och Kimba = värsta badkompisarna!

2009-06-28 @ 11:40:19
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Jobbigt när inte teckniska saker fungerar... Hoppas det löser sig snart :)

2009-07-01 @ 01:02:39
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0