I Norrköping..

Har inte uppdaterat de senaste dagarna, vet int evarför har bara inte blivit så :)

Ni sitter jag iaf i Norrköping för i morgon o på lördag ska vi gå på kolmården =) Har väl inte hänt så mycket de senaste dagarna bara som innan, har läst, spelat gitarr, gått m hundarna, solat o fiskat krabbor o tagit det lugnt =)



"Här sitter vi i kanoten, nicklas, jag, Kimba o pappa!"



"O igen, hon var sugen på vatten hela tiden men vi höll oss vid kanten :)!"



"Pappa gick ut m henne lit eför hon fick inte bada själv, där var mängder m brännmaneter + att vattnet var så salt att det var så äckligt, men det märkte inte Kimba tyvärr!"

Kommentarer
Postat av: Lord

Jättefin Kanot ni hade :D Och det ser ju... Kul ut ;O Kul att kimba fick simma lite iaf :)

2009-07-17 @ 02:31:22
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna o Pelle

Hum, jag undrar jag om Pelle hade stannat kvar i kanoten...

Nu blir jag riktigt avundsjuk, vill också till Kolmården! Grattis till Cocos också som löper för första gången!

Påminn mig att jag ska berätta för dig att jag pratat med vår veterinär som har en praktikant som går den danska utbildningen som du pratat om!

Ha det gottigt!

2009-07-17 @ 10:19:10
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0