Gårdagens träning!

Igår träffades vi på klubben för o träna lite. Kolla lite hur det går inför fredag då det är tävling i Skurup =) Det kändes helt okej. Vårt stora problem är positionerna och i går gick hon för många steg på ställandet men nu gick läggandet bra. Så jag har lite o träna på nu tills fredag o i morgon e det redan onsdag, som dagarna går.! Apporteringen gick över förväntan o inkallningen var perfekt o linförigheten kändes bra när hon väl taggat ner sig lite o jag svängde lugnare, så det ska nog gå bra på fredag! Bara platsen som e lite orolig tyvärr, men vi e nog på väg i rätt riktining :)
Sen hade jag m mig lille Cocos som jag tränade lite m också, tog nån inkallning o läggande under gång! Hon e så duktig den lilla Fluffsan :) Sån hyperhund!
Tog tyvärr inga bilder för jag glömde givetvis kameran hemma :( Får bli en gammal bild.



"Köpte den största bädden men nej - inte till en briard inte!"


O nu har jag äntligen kommit fram till vad jag ska spara mina sparade pengar till! Jag har länge kollat på resor o nu har jag hittat en utav mina drömresor!! Jag ska till Madagascar - Lemurernas Rike! Kommer säkerligen bli resor innan den men den ska jag på så snart jag har pengar!



"Ett av de bästa djuren som finns - Lemur!"



"Jag på parken m en lemur!"


Kommentarer
Postat av: Lord

Lycka till på Fredag :) Och kul att du äntligen hittat ngt skjoj o spendera dina pengar på! :D Madagaskar e inte dåligt! :)

2009-07-28 @ 22:10:40
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0