Dag 5 o lite 6!

Igår var vi och red. Det var så skoj o underbart!!! Tyvärr så dog batteriet i min kamera ganska snabbt men här e några bilder.



"När vi stod o väntade på att morgongympan skulle börja så såg jag en fågel som flög in i en glasruta o föll ner död direkt :(!"



"Gisela på sin häst :)!"



"Alexandra på sin!"



"Fr v, Alexandra, jag, Angelika o Gisela!"



"Angelika på sin flodhäst..!"


I dag har vi varit nere vid havet och paddlat kanot för första gången. Hundarna satt i kanoten. Gisela fotade en del m sin kamera men jag har iaf 1 på Kimba i sin flytväst! Alltså kommer fler blider i kväll!



"Min vattenglada Fluff!"

Kommentarer
Postat av: Lord

Trist det m fågeln, men shit så många av er som red :P Och kul ser det ut ju (xD)

2009-07-14 @ 14:06:30
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Åh vilka fina flytvästar hundarna har!!! Hehe.. skrattade när jag så "flodhästen" Lite tufft att grensla en så tjock häst : ) aj aj...



Ha det fortsatt bra!

2009-07-14 @ 23:06:11
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Camilla

Håller med Jenny, vilken enorm brun häst!! :D och vovvarna var så stiliga i sina flytvästar! :) Nouchi har också haft flytväst idag, vi var inne på djursjukhuset för uppföljningen av artrosgruppen som vi varit med i och då fick Nouchi prova på att simma lite i bassängen. Hon tyckte det var jättekul så nu ska jag köpa ett 10-kort och simma henne själv där :) Hoppas ni får en fortsatt jättemysig semester med vovvarna! Kram från Nouchi & Camilla

2009-07-15 @ 17:07:38
URL: http://nouchi.blogg.se/
Postat av: Anna o Pelle

Kimba behöver väl ingen flytväst???!!! Hon är ju vattenmonsret! Att Coccos behöver förstår man ju, eftersom KImba trycker ner sina badkompisar... ;). Ni ser ut att ha riktigt roligt med hästar och allt! Men, vi saknar er i byn.

2009-07-15 @ 19:22:19
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0