Dag 4

I dag när vi vaknade så åt vi frukost o sen så åkte vi till lysekil för att gå o kolla lite o sen fortsatte vi till Smögen för att köpa skaldjur till mat.  Smögen var en mysig hamnstad :) Sen körde vi hem o åt o efter det spelade vi äventyrsgolf, som var som minigolf fast mycket svårare =P sen spelade vi volleyboll m några norska =)



"Cocos vilar!"



"Min blötnos!"



"Första gången Kimba frivilligt gick upp o la sig i sin biabädd :) Då blev jag glad!"



"Så här ser det ut när jag ska sova, Kimba håller mig sällskap :) Gisela o Nicklas fick hjälpa mig o bära ut henne i täcken så jag fick lite plats =P !"



"Jag o Angelika i bilen på väg till Lysekil, o nu stod vi på en båt över xD!"



"Pappa stod utanför affärerna m hundarna!"


Kommentarer
Postat av: mamma

Oh va dom är söta, våra håriga monster...

2009-07-13 @ 08:48:33
Postat av: Lord

Så mysigt det ser ut där du o kimba sover :) Fin bild på dig o Ang. ^^

2009-07-13 @ 12:11:12
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0