Dag 2

I dag så har det inte hänt så mycket, det har regnat konstant Hela dagen. Det är inte så skoj. Så vi skulle åka in till ett sommarloppis där det var skyltat om o upptryckta lappar överallt. Så när vi kom dit var det ute i ett trångt område nere i en liten del av ett garaget där man knappt fick plats o vända inne xD så besvikna alla blev haha. Sen blev vi lämnade på ett shoppingcentrum eftersom vädret var så dåligt men där var det inte skoj =P
Sen när vi kom tillbaka så tog jag hundarna o gick en runda =) Följde en vandringsled på 4 km, men när jag gått o gått så kom jag upp till toppen av ett berg m finfin utsikt, men så var där ett kryss o en pil tillbaka så jag var tvungen o gå samma väg tillbaka. Det var lite tråkigt.
Nu har vi ätit o spelat bubblan o snart ska vi se på film. Tror det blir -twilight, igen!



"En som man kan lita på i vått o torrt, min bästa Fluff :)!"



"Vägen som ledde upp till en skogsstig!"



"Hundarna som beundrar utsiktien!"



"Satt på ett träd i skogen!"



"Haha inte så stor när man e blöt!"

Det var en jättemysig runda =) Hundarna skötte sig helt perfekt, de drog inte alls förutom lite på hemvägen då Cocos visste var mamma var =P Annars var de så duktiga!

Kommentarer
Postat av: jenny

Härligt med semester!!!! Ha det fint och riktigt njuuut medans vi andra sliter på jobb : p



KRAM

2009-07-11 @ 11:37:48
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Lord

Trist med dåligt väder på semestern :/ Men utsikten och skylten var ju jättekul! :D

2009-07-13 @ 12:06:50
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna o Pelle

Hahaha, rolig skylt! Världen vore lite roligare med sådana skyltar här och var!

2009-07-13 @ 13:34:02
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0