Torsdag...

I dag har det inte hänt så jättemycket. Jag fick gjort det målet jag hade - Tvätta o dammsuga min bil. Den blev fin o ren.. Men hur mycket kan man begära när det är en hundbil?! Då ingår ju faktiskt smuts o hår o selar o koppel o väskar o linor att de ligger i den. Men nu e där lite bättre ordning i. Hade även köpt ett sånt skydd man sätter på baksätet som jag satte dit så nu ska mitt säte förhoppningsvis inte bli jättesmutsigt mer + att det var jättelätt att sätta på så om nån ska åka bak hos mig (människa då) så går det smidigt att ta bort.



"Min nytvättade finfina bil!!"



"Skyddssaken i mitt baksäte, det blev himla bra :)!"



"I ordninglagt o nyskakat så nu e där fint o rent igen!"


Sen när jag kom in o hade fixat bilen så ville mamma spela TV-spel. Så då kom Kimba in o ville ligga i sängen, men nu iom hon inte e bra i sitt ben så skulle jag bära upp henne. Så jag satte frambenen i sängen o när jag bockade mig ner o skulle lyfta upp hennes bakben så hoppas Kimba upp självmant så hon small sitt huvud i min käke så jag klämde min tunga så den började blöda o sen nu kan jag knappt svälja o tugga för det gör så ont. Jag ska ringa vårdcentralen i morgon :P

Nu har jag äntligen anmält mig till Veberöds tävlingen! Kan i värsta fall avstå hoppet men vi ska tävla!!!

Har även anmält mig till den Strecha din hund på Sydskånskakennelklubben =) det kan vara intressant :)

Kommentarer
Postat av: Lord

Så fin din bil blev! :D Jäkla Kimba, hon får ta det lite försiktigt m dig! :P

2009-01-15 @ 19:23:18
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Tack för grattiset! Du... din mamma verkar ju vara en riktig tv-spelningsgalning, akta så hon inte blir beroende... om det inte redan är försent, haha : D



Hoppas det inte är allt för farligt med tungan!

Kramis

2009-01-15 @ 20:35:16
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: sandra

var köpte du den där skyddssaken till bilen? jag hade också behövt en sån...

2009-01-16 @ 15:12:36
URL: http://mitsou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0