Spårning i dag m!

Idag la jag ett spår ute i hagen det blev ca 50 m + 3 pinnar + 1 vinkel. Det gick sådär, hon var väldigt okoncentrerad ibörjan när jag skulle presentera spåret. Hon markerade dock väldigt bra på pinnarna men hon tog ingen. I vinkeln blev hon lite förvirrad för spåret "försvant" o då gick hon lite rundor men hittade åt vilket håll det gick. Men hon går ju absolut inte rakt i det o hon springer runt o "flummar" känns det som. Så slutet uteblev.



"Försökte visa var det började men hon hade näsan åt ett annat håll!"



"Markerade på en pinne!"



"Här ser det väldigt bra ut (därför jag tog denna bild xd)!"



"Hon gick förbi slutet på ca 50 cm till vänster o fortsatte sen tog det ett tag innan hon märkte att jag höll kattmat. Hon har kanske något fel på sin näsa xD!"



"Jag o min hopplösa lilla hund haha!"

Kommentarer
Postat av: Anna o Pelle

Hon kanske följde ett annat spår? ;)

2009-01-26 @ 20:42:27
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: jenny

Hej!

Spår är jättekul. jag och Johanna åker och lägger spår ibland. Nu var det ett tag sen, men jag är sugen på att göra det snart. Vi kanske kan samla ihop oss och åka tillsammans?



Tack för inspirationen till att klicka med Zorro igen, han tycker det är jättekul verkar det som!



Kram kram

2009-01-26 @ 21:59:11
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: sandra

haha jag tycker att kimba är allt annat är hopplös ;) hon är jätteduktig ju!

2009-01-26 @ 22:02:41
URL: http://mitsou.blogg.se/
Postat av: mamma

Nu har jag kollat. Fina bilder jag tog på er idag.

Jag tycker Kimba är jätte duktig. Att hon inte hitta kattmaten i slutet beror på att hon inte ska äta kattmat. Och det vet hon OM. kram

2009-01-26 @ 22:25:17
Postat av: Lord

haha, hon borde ju hittat slutet jättesnabbt när ni använde kattmat :P hon älskar ju det! ^^

2009-01-27 @ 09:09:57
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0