Skoj!

Har pratat m den tjejen som håller i Skåne/Blekinge distriktet för briardklubben. Så nu har jag anmält mig till vilt o klöv spårningsdag i slutet av februari. Ska bli skoj! Kul o se en massa fina fluffhundar o skoj o kunna prata briard i massor!!! Så det ska bli skoj! Extra kul e det att hon, Emma heter hon, har Kimbas halvsyster. Tjabos första kull! Hon e så stilig!

Sen har jag anmält mig till en kurs vi studieförbundet vuxenskolan, Talarskolan. Där man ska lära sig o komma äver sin nervusitet att prata inför folk o lite sånt. Hoppas verkligen det ska hjälpa.

Ska snart träna lite m Fluffs. Uppdaterar mer om det sen :)

Kommentarer
Postat av: Tuula

Hej Pamela!

Du och Kimba kommer att klara kursen med bravur, ni är så duktiga på allt.

Sen att gå på kurs för sin egen del är också toppen. Jag känner att jag utveckas av sånt och det kommer du också att göra. Inter för att jag märkte nått att du inte våga tala när vi gick på kurs tillsammans. Du hade verkligen bra saker att komma med hela tiden. kram Tuula

2009-01-12 @ 15:54:57
URL: http://www.perroflickorna.se
Postat av: Linda

Hej hå!

Kul med viltkurs! Emma är jättetrevlig, jag var på en briardträff då vi åkte till Ven, det var jättemysigt. Sedan träffade jag henne oxå på briardlägret augusti -07. Vi får väl se om jag snart får hänga me på briardträffarna =). Kram!

2009-01-12 @ 18:44:29
URL: http://lucaswilner.blogspot.com
Postat av: gila

Varför ska du bli bra att prata inför folk? Nu med rallylydnaden och för att kunna hålla kurser? Tror det är en helt annan sak också att prata inför folk på ett sådant sätt än att stå och snacka om mozart eller andra världskriget inför sin skolklass. Men hoppas att det går bra för dig!! Vilket det absolut gör!

2009-01-12 @ 19:35:42
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: jenny

Hej Pamela!

Nu var det länge sedan vi sågs... hoppas allt är bra! Nästa vecka är jag ledig hela veckan, skall vi ses och träna då? Jag håller helt med ovanstående inlägg, du verkar alltid ha smarta saker att säga : )



Take care/Jenny

2009-01-12 @ 21:50:34
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Lord

Kul att du hittar massa kurser och kontakter! Låter jättekul det med briardklubben och att det e spårning med enbart briarder! :D Talarkursen kommer oxå gå super, tror jag absolut! ^^

2009-01-13 @ 09:11:34
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0