Ohalt fortfarande!

Nu har det gått 4 dagar sen jag slutade m tabletterna. Förra gången tog det 4 dagar o sen började hon halta, men än så länge e hon ohalt!!! Jag e glad.. Låt detta nu bara blit bättre så hon slipper ta det så lugnt.
Jag har utöka promenaderna Lite.. kanske 50-100 m längre än de jag gick innan. Tänker vara överförsiktig nu när jag utökar det o fortfarande ta det lugnt... Kanske 1 månad eller nåt. Bättre o ta det säkra för det osäkra.

En kul sak e att Camilla m söta lilla Nouchi har anmält sig till Veberöds tävlingen också!! Skoj!! :D:D
Jag ska också anmäla mig snart o e Kimba bra tälvar vi annars kommer jag o kollar på.. Men det e typ 2 månader till så det e klart hon e frisk då *positivt tänkande*

Dessutom har min hundbibel kommit! Den var större än jag trott xD Ska bara läsa ut alla andra böcker (3 st) jag håller på o läsa innan jag börjar på den... Måse komma in i den rythmen att ta 1 bok i taget igen..



"Kimba ville också vara m o läsa den viskade hon till mig!"
(samtidigt som Cocos drog i snöret på kameran)

Kommentarer
Postat av: jenny

Vi håller tummar och tassar att Kimba håller sig frisk : ) Ser fram mot många bra tips från boken!

2009-01-08 @ 22:19:30
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Lord

Kul att hon mår bra fortf :) Tror att det kommer gå bra ifall du fortsätter såhär ^^ Kul att din bok kom! Ses snart älskling! <3

2009-01-09 @ 19:46:35
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0