Lyckligast!

Tänk vad jag kan vara lyckligt lottad av att just ha Kimba som hund (okej, så tycker ni andra om era hundar o det e bra, så ska man tycka!!)
Men jag är verkligen det. Hon e helt enkelt bäst. Var då m mamma precis på valpkurs o jag stod o tänkte en massa o iaktog så mycket som möjlig. Tänkt mycket på att "Åhh så valpissugen jag e", "så ska jag göra m nästa valp", "Så skulle jag gjort m Kimba". Så min 10 hund kommer vara perfekt! Men bla så handlade det om o leka. Jag lekte mycket m Kimba när hon var valp men borde kanske ha lekt ännu mer eftersom hon nu inte e så glad i att leka.
Hon bryr sig inte så mycket om leksaker, kan komma m vissa saker ibland så tar man o vill börja busa men då lägger hon sig eller går där i från.
MEN så i dag, nu när jag tänkt en massa på bruks, så kom vi då hem o Cocos lekte för sig själv. Har en boll, hoppar upp i soffan, släpper ner bollen så den rullar iväg på golvet, hoppar ner o springer o hämtar bollen osvosv. Så tog jag bollen o började småkasta m den som jag brukar. SÅ regerade Kimba, hon kom fram o ville ha den o då gav jag henne den, sen låg hon o busade m bollen själv på golvet o det var så sött, så gick jag ner på golvet o satte mig hos henne o skulle ta bollen o busa m henne o så var leken igång o jag var SÅÅ lycklig. Jag kunde riktigt leka m henne som jag inte gjort på länge :P
Vi kan leka lite smått då o då men nu lekte vi mycket o hon hade säkert kunnat fortsätta o det var så skoj :) Min lilla Kimba :)

Ajja jag e iaf lyckligast av att ha henne som hund!

Kommentarer
Postat av: sandra

det är så roligt med hundar! de kan verkligen göra en jätteglad. att leka är så kul också för man får tillbaka lite av barnasinnet.

2009-01-29 @ 23:20:48
URL: http://mitsou.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Hej! Kul att du kom igår! Idag är jag SÅ trött, skulle mycket väl kunna sitta rätt upp och ner och somna... Vi höll på till halv tio!

Näe, läraren granskar fortfarande mitt arbete, skulle vara klart om ca 2 veckor. Suck!

Kul att du sätter ut lite fågelbilder också! Go for it!

2009-01-30 @ 07:50:42
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: gila

Oj nä! I wish :)

Jag har 213 stycken, men säg det inte till ngn :P

2009-01-30 @ 12:08:18
URL: http://levdindrom.blogg.se/
Postat av: Lord

kul att hon äntligen vill busa o leka igen! :D Synd du inte fick ngt foto ^^

2009-01-30 @ 20:33:36
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0