Lite träning!

Tränade i dag lite på gräsmattan.. Lite apportering och rutan. Apporteringen gick skitbra! La ut några leksaker, några apportpinnar och båda mina apportbockar i båda storlekarna.. Det roliga var att hon gick ut och hämtade pinnarna och apportbockarna först innan leksakerna!!! Min lilla Kimba har börjat apportera!!! Tyvärr så e hennes ben inte bra än.. Hon är fortfarande ohalt, men hon tar inte för sig som hon brukar m det benet o även när hon ska vända tar hon många småsteg o små hopp.. :/



"Kimba var sååå taggad idag!"



"Några leksaker, pinnar o apportbockar!"



"Stora apportbocken. Jag hade spårlinan på henne så jag hade kontroll på hur mycket hon rörde sig!"



"Min vacka Kimba <3!"

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej igen!

Det är klart att du skall komma ner om du vill! Det är ju jättekul! Perfekt att få hjälp från er båda! Jag hade tänkt nån gång på dagen... men du och Linda kan ju ge förslag på tider. Men senast kl 15.00.



Kramis på dig!

2009-01-12 @ 22:10:12
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: jenny

Hmmm jag har lite problem med inläggen här... jag skriver men de publiceras bara ibland eller ibland dubbelt... jaja...



Jag skriver i alla fall nu för andra gången att du jättegärna får komma ner på onsdag. Det är ju kanon om både du och Linda vill tipsa lite. : )

Jag hade tänkt nån gång på dagen men du och Linda kan ju ge förslag på tid som passar er, dock senast 15:00.



Kramis på dig!

2009-01-12 @ 22:18:16
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Lord

Så duktig hon är! ;D Förstår dock inte varför hon helt plötsligt började ta dom...

2009-01-13 @ 09:21:45
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Pamela!

Vet inte om det beror på att jag har Mac... ibland klyddar den med vissa saker... för igår skrev jag det första med. och så publicerades inte det. Men tydligen har det gjort det i alla fall utan att jag kunde se det när jag uppdaterade din sida... mycket skumt. Men skit i det : )

Kl 11 hade passat mig bra, skall kolla med Linda!

Ha en bra dag!

2009-01-13 @ 09:46:16
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: jenny

Haj!

Linda skulle på baby-cafe men kunde komma halv tolv, om inte det blir försent för dig så kanske vi kan bestämma det... jag tränar ju ändå inte så länge... Zorro orkar ju inte koncentrera sig hur länge som helst! Jag tar med varm choklad!



Ciao

2009-01-13 @ 11:46:11
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0