Lite "gamla" bilder...

Råkade ta mammas kamera istället för min nu de senaste gångerna jag fotat så nu när jag skulle tömma "min" kamera fanns där bilder jag inte tagit :P Så här kommer lite bilder =) De e kanske 1-2 veckor gamla.



"Gisela o Kimba myser i soffan o Cocos kollar på TV!"



"Köpte en sån aktiveringsboll som man lägger godis i till Kimba, men den var skoj i ca ½ minut sen tröttnade hon o då kom Cocos o rulla ut alla godisarna i stället!"



"Var ute o gick kvällsrundan m både Kimba o Cocos!"



"Detta var lite skoj. Hundarna la sig väldigt nära varann fast m ryggarna emot varandra.....!"



"Sen la Kimba sig ner helt på sidan, så bara pälsarna öter varann, o efter en stund ville Cocos också ligga ner på sidan o när hon skulle göra det, så kände hon hur Kimbas kropp tog emot o då reste Cocos sig o la sig en bit bort.. Såg så himla skoj ut när man såg det iaf :P!"



"Min väluppfostrade hund *haha*!"

Kommentarer
Postat av: Lord

så fina bilder :D Speciellt den sista e så fin :)

2009-01-05 @ 09:15:21
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0