Gårdagen - lördag!

Den började m tt jag läste ut 1 av de 3 böcker jaghåller på m. Den var väl lite intressant stundtals, men kommer knappt i håg nåt för den var från 70-talet o svårt skriven o krånglig o läsa. Därför påbörjade jag många böcker samtidigt xD



"Tråkig o svår tyckte jag...!"


Sen åkte Jag, mamma, Lord, Gisela o Nicklas ner en runda till Trelleborg o gick ett varv m hundarna :) Det gick faktiskt skiiitbra! Kimba e ju för det mesta duktig men Cocos... Hon gick till o m fram o nosade på ett litet barn!! Hon e jätterädd för barn eftersom hon blev skrämd av såna en gång när hon bara var 10 veckor. O i går ville hon klappa "den lilla hunden" men det går ju tyvärr inte. Men då fick jag säga att "Den stora e jättesnäll också" O så satte jag Kimba ner, men den lilla flickan ville inte. Men då under tiden passade Cocos på o lukta på henne!!




"Min Fnuffsis i bilen på väg hem.. Inte bra o ha hundarna så, vi vet men det får gå ibland.!"


Sen på kvällen åkte jag, mamma o Lord ner till Trelleborg igen för o gå på 3 lycktor o kolla på när Anna skulle spela. Har velat det så länge så nu fick vi ett litet tillfälle o åka dit. De var himla bra! Jätteskoj o kolla på. tyvär kunde vi inte stanna så länge eftersom Cocos var ensam hemma m Kimba iofs men vad spelar dte för roll?! Så vi kommer en annan gång o stannar längre. Var tråkigt o köra där ifrån.. Speciellt eftersom jag o Lord satt o blev jätteinspirerade av att spela xD



"De Kaverrbann!"
http://www.dekaverrbann.se/

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja igår gick det riktigt bra med Cocos, såna dagar gör att man tror att det nog kommer att bli bra i alla fall. Tack för att du hjälper mig så mycket.

2009-01-11 @ 09:21:26
Postat av: Anna o Pelle

Hej!

Så roligt att ni ville komma igår, men jag blev så nervös... (blir alltid det när det kommer någon jag känner). Det var synd att hårdrocks låtarna kom på slutet av spelningen, det var lite mer folk då också. Hoppas att din mamma och Lord också tyckte det var ok. Hade varit kul att höra er spela lite...



Ha det gott!

2009-01-11 @ 18:29:14
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Anna o Pelle

Hej!

Så roligt att ni ville komma igår, men jag blev så nervös... (blir alltid det när det kommer någon jag känner). Det var synd att hårdrocks låtarna kom på slutet av spelningen, det var lite mer folk då också. Hoppas att din mamma och Lord också tyckte det var ok. Hade varit kul att höra er spela lite...



Ha det gott!

2009-01-11 @ 18:29:57
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: gila

Vi ska inte ha en bambumatta igen, vi får köpa någon billig på IKEA helt enkelt. Eller vänta tills han blir lite äldre för igår vällte han ner den stooora vasen vi har bambupinnarna i du vet? Nicklas hade nyss fyllt på med vatten så när vi satte oss och åt middag så hörde vi en duns och simba kommer ut PLASKVÅT!! Hmm.. jäkla katt! Det var tredje gången med den krukan!

Ja den kan ni väl se, det var bara läskiga scner, eller ja, mest en scen i slutet som var helt sjuk. Iallafall för mig, jag tyckte det var hemskt. Men annars är dne mest spännande :) Inget jättewow men helt okej, och FIN natur :P

2009-01-12 @ 07:54:55
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Lord

Hoppas de andra böckerna är roligare :) Det var kul o gick jättebra i trelle! Och likaså när Anna m De kaverband skulle spela, mycket duktiga och kul att se! :D

2009-01-12 @ 09:39:04
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Jo, han gillar att gå till veterinären men jag är lite nojjig att han ska börja tycka att det är otäckt så därför maxar jag med positiv förstärkning (ja, jag är höns-mamma, jag veeet...).

Har kollat lite snabbt på Lords you tube sida, ska ta fram min gitarr (jag är INTE duktig)ikväll och gå Lords gitarrskola! Man kanske kan glänsa lite för bandmedelmmarna sen!

Vad kul att du också kommer på tisdag =)!

Ses!!!

2009-01-12 @ 11:31:43
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0