Finaly!!! :D:D:D

Nu har jag läst ut 2 av de 3 böcker som jag hade påbörjat, men den ena boken hade jag bara läst 15 sidor i så den struntar jag i just nu :P



"Klarläst! Den var intressant, nu vet jag lite hur jag kan försöka hantera vissa saker, så får jag hoppas att det hjälper =) Har känts hyfsat bra nu i ca 1 vecka!"


Så nu ÄNTLIGEN har jag redan börjat på min hundbibel! Den e uppdelad i olika delar, ganska komiskt skivit ibörjan att om man inte är jätteintresserad om etologi o psykologi (som var skrivit på lite akademiskt sätt) ska man hoppa till del 2 där det var lite annat fast enklare att fatta på hundspråk o ville man ha inläning av moment ska man till del 3. Men givietvis ska jag läsa hela.. E en god väg än.. ska in o läsa lite till innan jag ska sova! Men jag har planer på att kopiera av inlärningen av moment o ha det m istället för o släpa m hela boken, för jag har en känsla av at jag lär läsa det en del gånger o för att slippa slita ut boken också xD

Kommentarer
Postat av: jenny

Haj!

Den där boken hade jag nog också behövt läsa. Nu när man har pluggat klart kanske man kan börja läsa böcker man själv väljer igen! Kan du träna med kimba nu? Lite nätt kanske.... Vad har du för planer i veckan? vill du ses och träna nån dag?



Hur blir det förresten med rallyn... var det nån annan som var sugen?



Ha det fiiint!/Jenny

2009-01-19 @ 22:54:08
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Anna & Pelle

Hej Pamela!

Yes, vi ska ses på klubben så får vi se var vi hamnar. Lite problem, vi måste ju ha ljus så att vi kan se ordentligt! Ring gärna när du lämnar staffanstorp, så ordnar det sig!

2009-01-20 @ 08:05:32
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Kul att du äntligen kan börja på Bibeln! Christen har du blivit oxå, jösses ;) Hoppas den e bra iaf! :D

2009-01-20 @ 09:20:48
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej hallå!

Du verkar ju ha ett helt bibliotek hemma så har du någon bok om klicker? Kan jag låna den isåfall? Jag vet inget om klickeriet. Bara hört lite sådär snabbt hur man gör. Kram!

2009-01-20 @ 10:14:16
URL: http://lucaswilner.blogspot.com
Postat av: jenny

Hej igen!

Jag lånar gärna den boken! Är det helt kört på onsd å torsd? även på förmiddagen? Fred funkar i och för sig, men jag skall vara på vallning halv två, så i så fall får vi ses typ kl halv tio så Zorro hinner vila lite emellan... men det går bra!



Kram

2009-01-20 @ 11:32:04
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0