Älsklingshund :)

Nu har jag preic svarit o lämna Sam hos veterinären. Hon ska operera bort en tand. O jag tog Kimba m för att se vad hon vägde, våran våg här hemma e inte riktigt pålitlig. Så när vi åker bilen m Sam så mjauar hon på ett hjärtskriande sätt som Kimba aldrig hade hört innan o hon blev helt förvivlad, satt upp m huvudet på Sam hela vägen o rev m tassen på lastgallret o hon va så söt!



"Älsklingshund....!"


Sen vägde jag henne o hon hade gått ner 2 kilo, yeah! Bara minst 2 kilo till! Ni tusan, sen fick jag utöka rundorna m 15 min / 2 veckor så nu ska vi gå lie längre fast givetvis hålla koll på benet :)



"Snart under 30 kg!"



"Kimba på vågen, en lessen Sam i buren o en trött mamma på stolen!"

Kommentarer
Postat av: Lord

stackars kimba som inte kunde hjälpa sam :( Söta dom e! :)

2009-01-30 @ 20:26:14
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0